Home / Napos Oldal / Egészség / Néhány rossz reggeli szokás,amitől jobb ha megszabadulsz!

Néhány rossz reggeli szokás,amitől jobb ha megszabadulsz!

A megszokás nagy úr,nehezen változtat rajta az ember,pedig jól tennénk ha az egészségünk érdekében megszabadulnánk ezektől a reggeli rossz szokásoktól.

1.Nem zuhanyozással kezdődik a nap!

Reggelenként,kihagyod a zuhanyozást,és csak egy gyors mosakodást végzel?
Rosszul teszed!
Egy reggeli zuhany megkönnyíti számunkra, hogy megoldásokat keresünk, mert segít az agy aktívvá válásában és kevésbé valószínű, hogy a külső tényezők elterelik a gondolatainkat. A zuhany lehetővé teszi az agy számára új és szokatlan ötleteket. Ezért nem szabad kihagyni az esélyt arra, hogy zuhanyozzunk, amikor felébrredünk.

2.Forró vizzel zuhanyozol.

Mivel a forró víz pihentető hatású, a reggeli meleg zuhany visszaküld az ágyba. A hideg reggeli zuhanynak több előnye van.
Segít érezni a felfrissülést, az agyi aktivitást serkenti, és edzésben tartja az immunrendszered.
A hideg víz, a forró vízzel ellentétben, nem szárítja a bőrt.

3.Túl sokat használod a telefonodat!

A szociális média a legfontosabb oka annak, hogy sok ember reggel bejelentkezik telefonjára. A nap eltöltése attól függ, hogyan töltjük a reggelt.
Ne azzal töltsük a drága reggeli időt,hogy ismerőseink facebook megnyilvánulásait ellenőrizzük.
Ehelyett inkább halgassunk zenét,vagy készítsünk egy finom reggelit.

4.Gabonapelyhet eszel reggelire.

A gabonapelyhek sok cukrot tartalmaznak.A gabonafélékhez hozzáadott tej, joghurt és friss gyümölcsök is egészségtelenek reggel, ezért a legjobb, ha távol tartjuk őket magunktól.
Egy híres dietetikus, Chelsey Amer , nemrég azt mondta, hogy egészségesebb egy szelet pizza reggelire, mint egy tál gabona . A pizza tartalmaz proteineket, zsírokat és szénhidrátokat, így kiegyensúlyozott reggeli. Azonban fontos megjegyezni, hogy egynél több szeletet nem szabad fogyasztani.

A pizzán kívül főtt tojásokat, túrót vagy húst is fogyaszthatunk, amelyek nem tartalmaznak túl sok zsírt.

5.Fogmosás rögtön étkezés után.

Élelmiszerek fogyasztása után a fogzománc sebezhetővé válik, különösen akkor, ha gyümölcsöt, citromot fogyasztottunk.
Ezért reggeli után helyesebb ha csak kiöblítjük a szánkat,és fogmosást csak körülbelül 30 perc elteltével végzünk.

6.Kávé fogyasztása reggel

Az ébredés után a fekete kávé magasra növeli a kortizol szintjét, ami szorongáshoz vezet. És ha kávét iszol,akkor éhes leszel. A kutatások azt mutatják, hogy a legjobb alkalom az első csésze kávé fogyasztására három vagy négy órával az ébredés után. Ha azonban nem tudunk ellenállni a reggeli kávénak, adjunk hozzá egy kis tejet. Így csökkentve az ital gyomorra gyakorolt ​​kemény hatásait.

Tudjuk, hogy rendkívül nehéz azonnal feladni a rossz szokásokat. Éppen ezért jobb, ha egyenként lemondunk róla. Úgy döntöttünk, hogy elkezdjük abbahagyni a telefonunk ellenőrzését reggel. És veled mi van?

Még Több Könyv Itt-lira.hu

Szólj Hozzá !

Hozzászólás

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

It is main inner container footer text